Menu
Kosár

Vásárlási és szállítási útmutató

A webáruház üzemeltetője:

 

Szolgáltató neve: ABADA Sport Kft.

Szolgáltató email címe: info@abada.hu

Szolgáltató telefonszáma: +36304056755

Szolgáltató címe: 2100 Gödöllő, Bajcsy-Zs. u. 21-25.

Illetékes, v. bejegyző cégbíróság megnevezése: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

 

Cégjegyzék száma: 13-09-203776

Adószám: 27311114-1-13

Bankszámlaszám: 10103836-44391700-01005008

 

Vásárlás és megrendelés

 

Az abada.hu webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.

 

Az abada.hu webáruházban keresett és megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba tesz” gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék adatlap oldalán megtalálható a termék mellett. A kosárba helyezett termékeket a kosárból bármikor kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék mennyiségén. A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni a „Vásárlás folytatása” gomb megnyomásával, illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a „Fizetés” gombra kattintva. A „Péntár”-nál öszesítjük a rendeléshez kapcsolódó információkat. Ezeket megtekintheti, ellenőrizheti és módosíthatja ha szükséges. Itt megadhatja kuponkódját, vagy ajándékutalványának kódját is, illetve a Szolgáltató részére a megrendeléssel kapcsolatos egyéb szöveges tartalmú üzenetet, megjegyzést is itt tudja megadni. Az abada.hu webáruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák. A kuponkód és ajándékutalvány felhasználásához bejelentkezés szükséges. Ha ez eddig nem történt meg, a megrendelés elküldése előtt be kell jelentkeznie a fejlécben található „Belépés” gombra kattintva.

 

Az abada.hu webáruház vásárlói a kiválasztott termékeket a kosárba helyezést követően „Vendég”-ként, azaz regisztráció nélkül is megrendelhetik. Természetesen a rendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadása ilyenkor is elengedhetetlen. A személyes, a számlázási és a szállítási adatokat is körültekintően adja meg, ugyanis az adatok pontos megadása biztosítja az abada.hu számára a lehetőséget a szállítással kapcsolatban felmerülő kérdéseinek feltételére, a pontos számlázásra és a szállítás zökkenőmentes lebonyolítására. Fontos, hogy kuponkódot csak regisztrált és bejelentkezett felhasználó tud érvényesíteni!

 

Javasoljuk, hogy ne hagyja ki a Regisztrációt! Érdemes ezt a lehetőséget választani, ugyanis az abada.hu webáruházban ezzel egy saját profilt hozhat létre és olyan szolgáltatásokat érhet el mint a rendelései nyomon követése, számlák újranyomtatása, kedvenceinek gyűjtése és fiók adatainak módosítása. Szabadon dönthet, hogy feliratkozik – e az abada.hu hírlevélre melyből az elsők között értesülhet az akciókról, kuponkódokról, újdonságokról, érdekességekről. Regisztrált felhasználóként tudja érvényesíteni a rendelkezésére álló érvényben lévő kuponkódokat és nem tart tovább regisztrálni, mint Vendégként kitölteni az adatokat.

     

    A vásárlást az adatok Vendégként történő megadása, vagy a Bejelentkezést követően az alábbi fizetési módok egyikének kiválasztásával folytathatja:

     

    • Banki átutalás (a csomag feladását megelőzően)

    • Bankkártyás fizetés

    • Utánvételes fizetés (a futárnak készpénzben. Díja: +400 Ft)

     

    A fizetési módot követően a Megrendelés gomb lenyomásával véglegesíthetik a vásárlást, melyről az abada.hu minden esetben visszaigazoló e-mailt küld. Ennek elmaradása, vagy hibás tartalma miatt kérjük azonnal vegye fel az abada.hu munkatársaival a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.

     

    Adataink utaláshoz – amennyiben forintban történik a fizetés:

    ABADA Sport Kft., 2100 Gödöllő, Bajcsy-Zs. u. 21-25.,

    Bankszámlaszám: 10103836-44391700-01005008

    IBAN: HU78 – 10103836-44391700-01005008

    SWIFT: BUDAHUHB

    Budapest Bank

     

    Szállítás

     

    Az abada.hu webáruház a megrendelt termékeket futárszolgálat szolgáltatását igénybe véve küldi el Megrendelőinek a lent feltüntetett árakon kizárólag Magyarország területére.

    Az abada.hu természetesen fogadja és teljesíti is a határon túlról érkező megrendeléseket, azonban a szállítás költsége ebben az esetben külön egyeztetésre kerül a Megrendelővel.

     

    A kiszállítás költségei Magyarország területén (érvényes: 2020. január 01-től)

     

    0 – 3 kg 1490 Ft

    3 – 5 kg 1690 Ft

    5 – 10 kg 1990 Ft

    10 – 15 kg 2390 Ft

    15 – 20 kg 2790 Ft

    20 – 30 kg 3990 Ft

     

    Fontos, hogy az utánvételes megrendelések esetében +400 Ft kezelési költséget számolunk fel!

     

    Bizonyos akciók keretein belül az abada.hu webáruház a szállítási költséget magára vállalhatja. Ebben az esetben az aktuális akció mindenkori leírása pontosan tartalmazza ennek feltételeit és ebben az esetben a szállítás díja meg sem jelenik a rendelés összesítésénél.

     

    Részrendelés

    Amennyiben az abada.hu webáruházunkban Ön több megrendelést adott le 24 órán belül, abban az esetben vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén az egyeztetés miatt. Csak ebben az esetben tud áruházunk részrendelés lehetőségét nyújtani vásárlóinknak. A részrendelés az alábbi opciót jelenti:

     

    • Több rendelés esetén (24 órán belül és még a futárnak át nem adott csomag esetén) az abada.hu webáruház részrendelés opciót adhat abból a szempontból, hogy egy szállítási díj felszámításával kerülnek kiküldésre a megrendelések, amennyiben minden rendelés esetén ugyanaz a megjelölt szállítási cím.

    •  

    • A rendelések több címre való szállítása esetén az abada.hu webáruház üzemeltetője nem ad lehetőséget részrendelésre.

     

    Részletes információért kérem, keresse fel munkatársainkat elérhetőségeink valamelyikén.

     

    A megrendelt termékek futárszolgálatnak történő átadásáról és a nyomonkövetés lehetőségeiről az abada.hu minden esetben tájékoztató e-mailt küld Megrendelőinek. Amennyiben a tájékoztatás elmarad, nem olvasható, vagy nem tartalmaz megfelelő információkat, úgy kérjük jelezze azt elérhetőségeink valamelyikén kollégáinknak.

     

    A csomagot a futárszolgálat a saját feltételei szerint szállítja ki a Megrendelő által megadott címre. Amennyiben a kézbesítő a megadott címen a címzettet nem találja, a csomagkézbesítés sikertelenségéről értesítést hagy, vagy a futárszolgálat e-mailben és / vagy sms-ben értesítést küld. Az abada.hu által megbízott futárszolgálat minden sikertelen kézbesítési kísérletet követően újra megpróbálja a kézbesítést egy másik időpontban.

     

    Az abada.hu webáruház minden rendelést igyekszik feldolgozni és a futárszolgálatnak átadni legkésőbb a rendelést követő következő munkanapon. Értelemszerűen ha a rendelés hétvégén, vagy ünnepnapon érkezik, úgy a rendelés feldolgozása az azt követő első munkanapon fog megkezdődni. Az is késedelmet okozhat ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség a Megrendelővel. Ilyen eset lehet például a nem megfelelően kitöltött megrendelés, esetleges készlethiány, fellépő rendszerhiba, stb.

    Természetesen a csomag címre történő érkezéséhez a futárszolgálat kiszállítási ideje hozzáadódik, mely a régióktól függően 1 – 3 munkanap. Kivételes helyzetekben és kiemelt időszakokban mint például a karácsonyi időszak, a futárszolgálatok kapacitása túlterhelődhet és a szállítási idők elhúzódhatnak.

     

    A vásárlástól való elállás joga

     

    A fogyasztókra vonatkozó jogokat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szabályozza, összefoglalva: A fogyasztót elállási jog illeti meg. Az elállási jog két típusa:

     

    • Kiszállítás előtti elállás

       

    A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Fontos, hogy az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez az abada.hu webáruház levelező programjába való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

     

    Természetesen kiszállítás előtti elállásnak minősül az is, ha a megrendelt terméket az abada.hu webáruház nem tudja szállítani például készlethiány miatt és annak érkezése túlságosan hosszú időt venne igénybe. Ekkor is foganatosítható az elállás joga, illetve a rendelés módosítása (például más szín, vagy más típus) kérhető. A kiszállítást megelőző elállás esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli!

     

    • A termék átvételét követően történő elállás

       

    A vevő az áru átvételét követő 8 munkanapon (vagy 14 naptári napon) belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni az abada.hu webáruház info@abada.hu e-mail címre, melynek kézhezvételét követően munkatársaink felveszik a Vevővel a kapcsolatot. A vásárló az esetben állhat el a vásárlástól anyagi következmények nélkül, ha a terméket eredeti állapotban vissza tudja szolgáltatni. Amennyiben a termékben, vagy a csomagolásában kár keletkezett azt köteles Vevő a Szolgáltató részére megtéríteni. Elálláskor Vevő a saját költségén köteles visszajuttatni a terméket az ABADA Sport Kft., 2100 Gödöllő, Bajcsy – Zsilinszky utca 21 – 25 tt21 címre. Az áru ellenértékét és a megrendeléssel kapcsolatos költségeket az ABADA Sport Kft. köteles a termék visszaérkezését követő 30 napon belül visszaszolgáltatni amennyiben a termék és a csomagolás is sértetlen.

    Az abada.hu webáruház követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából, rongálásból eredő kárának megtérítését.

     

    Reklamáció

     

    Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn a szállító a kifogásolt terméket visszaszállítja feltéve, hogy a reklamáció az átadás során megtörtént. Jogos reklamáció esetén az új termék kiszállításának a díja az ABADA Sport Kft-t terheli. Panaszügyintézés helye (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján):

     

    • telefonon: +36304056755

    • levélben: ABADA Sport Kft., 2100 Gödöllő, Bajcsy-Zs. u. 21-25.

    • vagy e-mailben: info@abada.hu

     

    A reklamáció kivizsgálásának határideje és módja:

     

    Az abada.hu webáruház a panasz kivizsgálását és azzal kapcsolatos döntését a jogszabályban előírt határidőkre figyelemmel az alábbiakban megjelölt határidőn belül teljesíti.

     

    • Egyszerű reklamáció: 3 munkanap,

    • Közepes bonyolultságú reklamációk: 5 munkanap,

    • Bonyolult reklamációk: 10 munkanap.

     

    A reklamáció bonyolultságának megítélése a vevőszolgálat feladata. Ha a reklamációt a vevőszolgálat nem egyszerű reklamációnak minősíti, úgy az eltérő minősítést az abada.hu webáruháznak minden esetben jelezni kell a vásárló felé. Ha a határidőt valamilyen ok miatt meg kell hosszabbítani, erről minden esetben tájékoztatja az abada.hu webáruház az ügyfelet az indok pontos megjelölésével. A felmerülő panaszokat – amennyiben ez lehetséges – helyben és azonnal orvosolni kell. Amennyiben ez nem lehetséges, vagy a panaszos nem fogadja el a helyben felkínált megoldást, gondoskodni kell a panasz szabályozott és a szervezeti hierarchiában követhető továbbításáról.

     

    Bankkártyás online fizetési rendszer

     

    A bankkártyával való fizetés a Barion Payment Zrt. szerverén keresztül történik. A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc. (HU) néven azonosítja. A Barion rendelkezik a kártyatársaságok által előírt PCI DSS szabvány szerinti minősítéssel, így jogosult kártyaadatokat kezelni (a CVC kód nem kerül tárolásra). Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat. A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik. A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

     

    Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése

     

    Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: info@abada.hu) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja. Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeg kifizetését kezdeményezte, akkor a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az észlelet különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról, és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.